Odată cu apariția internetului și a rețelelor de socializare comunicarea între oameni a devenit mult mai ușoară, creându-se un mediu rapid de comunicare și informare a clienților actuali și potențiali despre serviciile oferite. Generațiile noi se informează exclusiv pe internet prin intermendiul retelelor de socializare (vezi articolul dedicat).
Încă nu crezi că internetul poate fi un aliat de nădejde în promovarea serviciilor pe care le oferi în salon? Iată mai jos căteva aspecte care te vor convinge ca acesta poate fi foarte prietenos și de un real ajutor în afacerea ta.
Creeaza-ți o pagina profesionala pe retelele sociale (Facebook, Instagram, TikTok etc). Este important să ai pe rețelele de socializare, o pagina special dedicată salonului tău prin intermediul căreia să prezinți serviciile pe care le oferi. Recomandăm ca postările ce reflectă activitatea profesională să fie separate de cele legate de viața personală. În caz contrar, această acțiune va fi considerată ca o lipsă totală de profesionalism. Nu uita să păstrezi mereu activă această pagină, publicând în mod constant noutăți și aspecte pe care dorești să le promovezi.
Postează cu regularitate poze cu lucrarile tale. Cere acordul clienților pentru a realiza poze, înainte și după, sau doar rezultatul final, pentru a le încărca pe pagina special creată a salonului. Cea mai buna reclamă ti-o fac clienții tăi multumiți.
Postează poze si videouri cu serviiciile care le oferi. Realizează scurte prezentări ale produselor pe care le utilizezi și a serviciilor pe care le oferi în salon. Nu uita să informezi clienții cu privire la noutățile și ofertele curente.
Daca e nevoie, creeză un site de prezentare. În cazul în care deții un salon mai mare, îți recomandăm crearea unui site de prezentare. Astfel, ai ocazia de a oferi mai multe informații și mai detaliate cu privire la activitatea desfășurată.
Creează conținut util pentru clienții tăi actuali și potențiali. Publică ocazional sfaturi utile cu privire la îngrijirea corectă a tenului, corpului, părului etc., în funcție de specificul salonului tău. Aceste postari periodice, dar adaptate trendurilor și a fiecărui sezon, sigur vor acumula aprecieri din partea actualilor și chiar, a potențialilor clienți.
Afisează preturile la produse si serviciile ce le oferi. Afișarea pe site-ul/pagina salonului a listei ce conține serviciile oferite și prețurile aferente acestora, reprezintă un aspect sensibil dar, important. Îți recomandăm transparență în ceea ce privește acest subiect, întrucât poate reprezenta un factor motivațional în alegerea serviciilor dar, și o metodă de evitare a discuțiilor neplăcute.
Parteneriate cu influiencerii. Contactează una – doua persoane cu o puternică influență de promovare în mediul online din localitatea ta. Propune-le o colaborare, permițându-le să testeze produsele și serviciile oferite de tine astfel încât, să poată ulterior, să formuleze și să încarce pe platforme de socializare recenzii pozitive despre salonul tău. Opiniile din partea persoanelor cunoscute oferă atât popularitate serviciilor salonului, cât și o imagine îmbunătățită și de valoare din punct de vedere profesional.
Stimulează publicarea recenziilor si check-inurilor. Surpinde periodic clienții oferindu-le mici cadouri, cum ar fi mostre ale produselor pe care le utilizezi, pentru poza cu check-in în salon. Odată realizată o astfel de postare în pagina personală de socializare a clientei, va apărea automat atât în categoria de noutăți a paginii salonului, cât și în news feed-ul prietenilor săi. În plus, puțină reclamă din partea unei cliente nu doar că va spori încrederea celor din jur de a testa serviciile tale, dar reflectă și dovada faptului că ea însăși este mulțumită de acestea.
Nu uita să actualizezi datele de contact si locația. Înregistrează adresa salonului pe platforma Google Maps, astfel veți fi mai ușor de localizat de către clienții care te caută.
Vezi articolele noastre despre Secretele unui hairstilist de succes și Cum sa atragi clientii in salonul tau de infrumusetare.
ESTEL ROMANIA - partenerul de încredere al hairstilistilor!
Dupa vopsirea parului mai mulți ani la rand in culori inchise, multe femei cred că le va fi greu sa scape de pigmentul negru si procesul poate deteriora părul, lăsându-l uscat și fragil. Însă, cu tehnici corecte și produse adecvate, poți redobândi culoarea naturală a părului tău sau poți trece la o nouă nuanță fără a compromite sănătatea acestuia.
Chiar dacă unele tipuri de păr pot fi mai predispuse la încrețire, oricine poate avea această problemă din cauza mai multor factori precum vremea, practicile de îngrijire și sănătatea generală a părului.
Cum să îngrijești părul fin pentru a avea o coafură plină de volum in orice sezon
În ultimul timp, tot mai mult se promovează sampoanele fără sulfați. Dar sunt oare sampoanele fără sulfați mai bune pentru părul nostru?
Promoțiile te vor ajuta să îți mărești veniturile. Vezi cîteva idei de oferte și promoții pe care le poți organiza în salonul tău.
Dacă ai decis să te faci blondă, trebuie să știi că părul blond necesită mult efort și timp. Vezi la ce trebuie să atragi atenție înainte și după decolorare.
Părul tău arată obosit, fără putere și lipsit strălucire?
Profesioniștii susțin că trebuie să urmezi o rutină specială dacă îți dorești să obții beneficii maxime din produsele pe care le utilizezi și, mai mult de atât, părul să arate și bine.
Înapoi la realitate, vara s-a terminat! În ciuda grijii acordate de-a lungul verii, soarele și apa de mare sau bazin, totuși au uscat și deteriorat părul.
Șamponul este unul din produsele de igienă de primă necesitate, dar alegerea unui șampon corect foarte frecvent este o sarcină complicată din cauza multitudinii de oferte pe piață.
Când nu stii ce vopsea de păr să alegi, verifică caracteristicile acesteia.
Culoarea roșie este un pariu îndrăzneț, și de departe de succes! Iată secretele pentru păstrarea părului roșcat strălucitor în toate lunile anului.
Cum putem masura succesul unui hairstilist? Experiența de muncă? Da! Veniturile sale? Da! Diplome și premii? Da. Numărul de clienți loiali și emoțiile frumoase pe care le creează împreuna? DA! DA! DA!
Culoare iconică, blondul platinat evocă o imagine plină de farmec și senzuală, dar are nevoie de întreținere regulată pentru a-și menține luminozitatea de la început.
Bărbații sunt cei mai promițători clienți ai saloanelor în noul deceniu. Dar căror stiliști ei sunt dispuși să-și încredințeze imaginea? Găsește top 6 observații despre bărbați și cum să transformi salonul tău în unul atractiv pentru ei.
Tu ești stilist, tu ești special!