Ei găsesc saloanele de infrumusetare pe rețelele de socializare. Se așează în fotoliu fără a-și ridica ochii din smartphone. Își fac selfie cel puțin o data pe oră (exagerăm desigur, dar foarte des). Și anume ei sunt urmăriți și studiați atent de către corporațiile internaționale.
CINE SUNT EI? Clienții tăi potențiali și de ce nu, fideli!
Milenarii și centenarii. Cei născuți în perioada 1982-1995 și după 1996 până în prezent. GENERAȚIA Y ȘI GENERAȚIA Z.
Teoria generațiilor a fost dezvoltată de sociologii americani. Ei au descoperit că generațiile se formează sub influența anumitor evenimente politice, economice, fenomeme sociale și tehnologice și, prin urmare, reprezentanții unei generații dobândesc, valori extrem de similare, puncte de vedere cu privire la structura lumii, gusturi și stereotipuri.
Cele mai noi două generații de până acum - milenarii (Y) și centenarii (Z) - nu sunt la fel.
Millennials, clienții tăi cu vârste cuprinse între 22 și 35 de ani, se concentrează mai ales pe succes, cariere amețitoare și recunoaștere. Centenarii care nu au mai mult de 21 de ani, prețuiesc stabilitatea, fericirea și securitatea.
Și totuși, ambele generații digitale au destule în comun pentru a putea comunica cu ele pe principii similare. Deși nu trebuie să uităm de individualitatea fiecărui client! În continuare vom evidenția bunele practici pentru comunicarea cu clienții din aceste generații pentru atragerea lor la salonul tău.
Acesta nu este un secret pentru nimeni. Deci, pentru a conta pe loialitatea lor, trebuie să fii și tu online. Dacă clienții generației Y sunt cel puțin bine familiarizați cu Internetul, atunci generația Z din primele zile de viață a avut acces la realitatea digitală, ceea ce înseamnă că sunt și mai atașați de ea.
Centenarii nu-și amintesc cum era viața înainte de gadget-uri. Pentru ei utilizarea aplicațiilor este la fel de naturală ca și a respiră sau a mânca. Și mulți dintre ei au un cont de Instagram din copilărie.
Rețelele sociale sunt un instrument puternic pentru menținerea relațiilor cu clienții tineri în formatul cel mai confortabil pentru ei. Le este mai ușor să trăiască online. Este mai ușor să se întâlnească, să comunice, să facă cumpărături, să obțină informații și să căute repere. Ei ascultă de recomandările făcute online, preferă comunicarea online și cred în tendințele populare pe rețelele de socializare.
Să ai conturi „vii” pe rețelele sociale și o versiune mobilă de înaltă calitate a site-ului, să poți folosi mesageria instantanee, să creezi recenzii foto și video ale produselor și serviciilor, să folosești hashtag-uri, imagini, gif-uri și emoji în postări, să încurajezi comentariile și recenziile - minimul de care un hairstilist are nevoie pentru a menține o relație de încredere cu un client de nouă generație.
Ai pagină publică pe cele mai populare rețele sociale?
Faci postări zilnic despre activitatea ta și clienții tăi fericiți?
Faci postări cu recomandări entru clienții tăi?
Dacă ai trei de DA - felicitări. Daca nu, atunci trebuie urgent să îți revizui strategia de comunicare.
Alătură-te comunității de profesioniști ESTEL România, și învață de la cei mai buni din domeniu. Nu doar cum să fii un hairstilist bun, dar cu să devii un hairstilist de succes cu flux permanent de clienți.
Citeste continuarea articolului
Încă nu lucrezi cu produse ESTEL Professional în salonul tău?
Dupa vopsirea parului mai mulți ani la rand in culori inchise, multe femei cred că le va fi greu sa scape de pigmentul negru si procesul poate deteriora părul, lăsându-l uscat și fragil. Însă, cu tehnici corecte și produse adecvate, poți redobândi culoarea naturală a părului tău sau poți trece la o nouă nuanță fără a compromite sănătatea acestuia.
Chiar dacă unele tipuri de păr pot fi mai predispuse la încrețire, oricine poate avea această problemă din cauza mai multor factori precum vremea, practicile de îngrijire și sănătatea generală a părului.
Cum să îngrijești părul fin pentru a avea o coafură plină de volum in orice sezon
În ultimul timp, tot mai mult se promovează sampoanele fără sulfați. Dar sunt oare sampoanele fără sulfați mai bune pentru părul nostru?
Promoțiile te vor ajuta să îți mărești veniturile. Vezi cîteva idei de oferte și promoții pe care le poți organiza în salonul tău.
Dacă ai decis să te faci blondă, trebuie să știi că părul blond necesită mult efort și timp. Vezi la ce trebuie să atragi atenție înainte și după decolorare.
Părul tău arată obosit, fără putere și lipsit strălucire?
Profesioniștii susțin că trebuie să urmezi o rutină specială dacă îți dorești să obții beneficii maxime din produsele pe care le utilizezi și, mai mult de atât, părul să arate și bine.
Înapoi la realitate, vara s-a terminat! În ciuda grijii acordate de-a lungul verii, soarele și apa de mare sau bazin, totuși au uscat și deteriorat părul.
Șamponul este unul din produsele de igienă de primă necesitate, dar alegerea unui șampon corect foarte frecvent este o sarcină complicată din cauza multitudinii de oferte pe piață.
Când nu stii ce vopsea de păr să alegi, verifică caracteristicile acesteia.
Culoarea roșie este un pariu îndrăzneț, și de departe de succes! Iată secretele pentru păstrarea părului roșcat strălucitor în toate lunile anului.
Cum putem masura succesul unui hairstilist? Experiența de muncă? Da! Veniturile sale? Da! Diplome și premii? Da. Numărul de clienți loiali și emoțiile frumoase pe care le creează împreuna? DA! DA! DA!
Culoare iconică, blondul platinat evocă o imagine plină de farmec și senzuală, dar are nevoie de întreținere regulată pentru a-și menține luminozitatea de la început.
Bărbații sunt cei mai promițători clienți ai saloanelor în noul deceniu. Dar căror stiliști ei sunt dispuși să-și încredințeze imaginea? Găsește top 6 observații despre bărbați și cum să transformi salonul tău în unul atractiv pentru ei.
Tu ești stilist, tu ești special!