Continuăm să discutăm despre metodele de atragere a clientelei tinere și principiile de loializare a acesteea. [Citește prima parte aici]
Conform calculelor sociologilor, deja la acest moment generațiile X și Z constituie jumătate din populația cu capacitate de plată a globului pământesc. Fără exagerare, dezvoltarea și viitorul industriei frumuseții, depinde de muncă eficientă cu clienții tineri, de loialitatea lor.
Tinerii de astăzi sunt imuni la publicitate. Bannere, postere, videoclipuri promoționale - toate acestea îi înconjoară încă de la naștere, sunt încorporate în mediul lor și, prin urmare, sunt practic invizibile pentru ochi.
Pentru ca o reclamă de un salon / produs / serviciu să intereseze un client din generația Y și cu atât mai mult Z, trebuie să existe ceva cu adevărat interesant, neobișnuit, „viral”. Și mai bine, ținând cont de tendințele ultimilor ani, cu umor. Astăzi poți crea acest conținut chiar și pe telefonul tău mobil și câteva aplicații descărcate pe el, pentru prelucrarea imaginii și video.
Cel mai eficient mod de a atrage interesul generațiilor X și Z nu este publicitatea, ci raționalizarea beneficiilor. În același timp, consultarea în salon nu ar trebui să se transforme într-o prelegere timp de 2,5 ore. Informațiile trebuie prezentate succint, concentrate, porționate și să fie clare. Noua generație de clienți dorește să obțină cele mai multe date în cel mai scurt timp, ceea ce înseamnă că vizualizarea beneficiilor este pur și simplu indispensabilă.
Publicul tânăr preferă să „vadă o dată”. Formule, grafice, imagini ale moleculelor de produse inovatoare, fotografii „înainte” și „după” ale serviciului. În plus, un mic comentariu care răspunde la întrebări: ce, de ce, care este efectul specific. Clienții din generațiile Y și Z sunt atrași de informații de specialitate și de capacitatea de a trage în mod independent concluzii cu privire la beneficiile produselor și serviciilor oferite. Nu-i convingeți de perfecțiunea și superioritatea unui anumit produs. Împărtășiți experiența personală.
Tinerii sunt obișnuiți cu faptul că totul este în permanentă schimbare și se „upgradeaza”. Într-o eră a excesului de oferte, este greu pentru generația tânără să rămână clienți fideli. Ei caută soluții optime. Ei caută experiențe unice.
Astăzi vedem o creștere a valorii experienței emoționale peste tot. Este important pentru tineri să călătorească, să descopere ceva nou, să experimenteze cu felul cum arată. Oportunitatea de a experimenta senzații noi este ceea ce ei apreciază în mod special. Stiliștii care știu să surprindă, au toate șansele de a găsi un public tânăr loial.
A fi transparent și a arăta ce se întâmplă în culise, face parte din aceeași strategie. De exemplu, o fotografie a unui hairstilist la locul de muncă (și nu doar rezultatul final) publicată pe pagina salonului, va fi percepută de un public tânăr ca o manifestare de deschidere, onestitate și încredere. Tinerii sunt dispuși să fie fideli saloanelor de înfrumusețare care oferă ceva de valoare: calitate, unicitate și autenticitate, precum și atitudine prietenoasă, și sfaturi utile de îngrijire a părului între vizitele la salon.
E timpul să-ți analizezi strategia de lucru și de comunicare cu clienții generației noi. E timpul să fii activ online. Să poți interesa și surprinde. E timpul să alegi parteneriate și relații care te vor ajuta să crești continuu.
Încă nu lucrezi cu produse ESTEL Professional în salonul tău?
Dupa vopsirea parului mai mulți ani la rand in culori inchise, multe femei cred că le va fi greu sa scape de pigmentul negru si procesul poate deteriora părul, lăsându-l uscat și fragil. Însă, cu tehnici corecte și produse adecvate, poți redobândi culoarea naturală a părului tău sau poți trece la o nouă nuanță fără a compromite sănătatea acestuia.
Chiar dacă unele tipuri de păr pot fi mai predispuse la încrețire, oricine poate avea această problemă din cauza mai multor factori precum vremea, practicile de îngrijire și sănătatea generală a părului.
Cum să îngrijești părul fin pentru a avea o coafură plină de volum in orice sezon
În ultimul timp, tot mai mult se promovează sampoanele fără sulfați. Dar sunt oare sampoanele fără sulfați mai bune pentru părul nostru?
Promoțiile te vor ajuta să îți mărești veniturile. Vezi cîteva idei de oferte și promoții pe care le poți organiza în salonul tău.
Dacă ai decis să te faci blondă, trebuie să știi că părul blond necesită mult efort și timp. Vezi la ce trebuie să atragi atenție înainte și după decolorare.
Părul tău arată obosit, fără putere și lipsit strălucire?
Profesioniștii susțin că trebuie să urmezi o rutină specială dacă îți dorești să obții beneficii maxime din produsele pe care le utilizezi și, mai mult de atât, părul să arate și bine.
Înapoi la realitate, vara s-a terminat! În ciuda grijii acordate de-a lungul verii, soarele și apa de mare sau bazin, totuși au uscat și deteriorat părul.
Șamponul este unul din produsele de igienă de primă necesitate, dar alegerea unui șampon corect foarte frecvent este o sarcină complicată din cauza multitudinii de oferte pe piață.
Când nu stii ce vopsea de păr să alegi, verifică caracteristicile acesteia.
Culoarea roșie este un pariu îndrăzneț, și de departe de succes! Iată secretele pentru păstrarea părului roșcat strălucitor în toate lunile anului.
Cum putem masura succesul unui hairstilist? Experiența de muncă? Da! Veniturile sale? Da! Diplome și premii? Da. Numărul de clienți loiali și emoțiile frumoase pe care le creează împreuna? DA! DA! DA!
Culoare iconică, blondul platinat evocă o imagine plină de farmec și senzuală, dar are nevoie de întreținere regulată pentru a-și menține luminozitatea de la început.
Bărbații sunt cei mai promițători clienți ai saloanelor în noul deceniu. Dar căror stiliști ei sunt dispuși să-și încredințeze imaginea? Găsește top 6 observații despre bărbați și cum să transformi salonul tău în unul atractiv pentru ei.
Tu ești stilist, tu ești special!