Coșul tău de cumpăraturi

Nu ai nimic în coșul de cumpărături. Fă prima ta comanda acum!
spre magazinul online

Lista de favorite

Trebuie să intri în cont sau să te înregistezi pentru a adăuga produse în lista de favorite.
Înregistrează-te
Închide

8 metode de atragere a clientilor in salonul de infrumusetare

Autor:

30.09.2021

Numărul clienților reprezintă unul dintre cei mai importanți indicatorii ai activității unui salon. Și cu siguranță, toți antreprenorii din acest domeniu tind să formeze în timp o clientelă fidelă. Chiar dacă salonul tău activează de mai mult timp pe piață, sigur există potențiali clienți care încă n-au auzit de serviciile tale. 

Există diverse metode prin care te poți face remarcat în rândul celor care nu te cunosc până în momentul de față. Iată, mai jos, câteva idei care te vor ajuta să atragi mai mulți clienți în salon:

  • Panou publicitar și fațadă atrăgătoare

Specificul spațiului pe care îl deții trebuie să fie perceput în mod corect de către fiecare trecător în parte. Asigură-te că fațada și toate panourile din exteriorul salonului sunt bine îngrijite și estetice, astfel încât să reflecte vizual genul de activitate pe care o prestezi. Denumiri de genul Maria sau Extra  fără a fi însoțite de alte inscripții sau informații nu vor fi interpretate just de către potențialii clienți. Pentru o mai mare acuratețe a mesajului pe care dorești să-l  transmiți, poți adăuga denumirii și un slogan, cum ar fi – ”Maria - oaza ta de frumusețe”, cât și diverse simboluri specifice gen: foarfece, feon, pieptene, dar fără a exagera în acest sens. Nu uita că scopul principal este să creezi o imagine cât mai curată și mai clară a salonului. Intrarea trebuie să fie iluminată pe timp de noapte, chiar și atunci când salonul este închis.

  • Indicatoare de orientare pe clădire și pe trotuar 

Dacă te afli situat într-o zonă cu puternic vad comercial poți monta, la o distanță de 50 – 100 de metri de salon, un panou informativ care să conțină câteva date clare. Este indicat să respecți stilistica zonei, astfel încât acest indicator să arate bine și să se încadreze arhitectural și estetic în spațiu. 

  • Publicitatea în clădirile publice din apropiere

Lifturile, holurile și cutiile poștale din clădirile învecinate pot reprezenta o formă potrivită de plasare a materialelor promoționale. 

  • Panouri publicitare

Verifică, pe o rază de 1 km, zonele mai populate de trecători - potențiali clienți. Acestea pot fi stațiile mijloacelor de transport în comun, magazine, mall-uri, intersecții etc. Dacă ai posibilitatea, amplasează panouri publicitare sau periodic angajează un promoter care să distribuie materiale promoționale cu ofertele salonului.

  • Colaborarea cu alți agenți economici din zonă

Poți face o vizită companiilor din zonă în vederea stabilirii unei colaborări de promovare. Acestea pot fi supermarketuri, săli de sport, cofetarii etc. Important este să aveti același public țintă. Spre exemplu, poți oferi reduceri sau pachete promoționale abonaților de la clubul de fitness din apropiere.

  • Programarea prin intermediul paginilor de socializare sau site 

Dacă te vei limita la stabilirea programărilor doar prin telefon, există riscul să omiți o parte dintre ele. Pentru unii clienți, posibilitatea stabilirii unei programări prin intermediul internetului indiferent de ora sau ziua din săptămână, reprezintă o variantă mult mai comodă. Doar să te asiguri că ai delegat o persoană dedicată care să răspundă în timp util tuturor mesajelor și solicitărilor primite.

  • Diversificarea serviciilor 

În cazul în care, scopul tău este de a te poziționa la un alt nivel față de concurenții tăi, nu te limita la a oferi doar serviciile clasice. Introdu ceva inovativ, ceva diferit și cu siguranță clienții vor aprecia. Urmărește tendințele din domeniu și fii printre primele saloane care oferă servicii noi, la modă.

  • Publicitate în mass media 

Dacă ai posibilitatea, utilizează și această formă de promovare - TV, radio sau presă scrisă. Dar, va trebui să ții cont de publicul țintă căruia te adresezi, desigur.

  • Suveniruri personalizate 

Poți apela la suveniruri în cazul în care dorești să crești prestigiul salonului tău. Oferă pixuri, breloace, piepteni, sau căni (inscripționate cu sigla sau numele salonului) - orice poate reprezenta un obiect util și plăcut clienților fideli, mai ales de sărbători.

Indiferent de etapa de dezvoltare a salonului în care te afli, este important să informezi clienții despre noutăți, promoții sau orice modificări aduse salonului, cât și să-i asiguri de profesionalismul hairstyliștilor și calitatea serviciilor oferite. Pe măsură ce vei crește numărul de clienți, vei crește și resursele financiare, lucru ce îți va oferi posiblitatea să investești mai mult în afacere și în dezvoltarea angajaților. 

Alege parteneri de încredere cu care vei parcurge drumul tău spre succes.

Estel România - partener de încredere al hairstiliștilor. 

Vezi si Cateva idei de promotii si oferte pentru salonul tau

Cum sa atragi clientii in salonul tau cu ajutorul internetului si retelelor sociale

Organizarea corecta a promotiilor in salon. Greseli de evitat.

sus