Coșul tău de cumpăraturi

Nu ai nimic în coșul de cumpărături. Fă prima ta comanda acum!
spre magazinul online

Lista de favorite

Trebuie să intri în cont sau să te înregistezi pentru a adăuga produse în lista de favorite.
Înregistrează-te
Închide

Organizarea corecta a promotiilor in salon. Greseli de evitat.

Autor:

25.07.2022

Știi deja că promoțiile te pot ajuta să îți mărești veniturile (vezi cîteva idei de oferte și promoții pe care le poți organiza în salonul tău). Dar uneori, organizând promoțiile vedem ca rezultatul nu este cel așteptat.

Care crezi că sunt motivele din cauza cărora promoțiile și reducerile nu aduc întotdeauna rezultatul scontat?

Noi îți putem prezenta câteva dintre ele la care să atragi atenția pentru o reușită a promoțiilor. 

  • Timpul sau obiectul ofertei nu sunt cele mai potrivite.

Spre exemplu, o ofertă eficientă în perioada verii ar fi oferirea unei măști/tratament hidratant tuturor clienților care își vopsesc părul în salon. 

  • Perioada prea scurta a ofertelor speciale (de zi de naștere, aniversare).

O parte dintre saloane acordă reduceri la serviciile oferite cu ocazia zilei de naștere a clientului. Această reducere de obicei este activă în ziua aniversării, sau o perioadă de timp limitată ulterior acesteia. Recomandat ar fi, ca această ofertă, să își producă efectele cu o săptămână înainte sau cel târziu în cursul  zilei de naștere. Astfel clientul va fi mulțumit ca te-ai gandit la el din timp, și va spune tuturor ca arăta bine de ziua sa datorita salonului tău.

  • Oferi reduceri fara ocazii.

Este de dorit ca ofertele și/sau reducerile să fie stabilite în așa fel încât să vizeze anumite ocazii sau evenimente. În caz contrar, riști să diminuezi valoarea serviciilor lăsând clienților impresia că sunteți disperați. Totodată poți oferi tot anul cadouri la anumite servicii mai scumpe, astfel clienții se vor bucura de micile surprize și iți vor fi loiali.

  • Organizezi promotii pentru a atrage clienți prea diferiti.

Promovarea salonului trebuie realizată în raport direct cu interesele clienților salonului. Este improprie reducerea prețurilor serviciilor într-un salon cu o clientelă mai sofisticata. În cazul în care, încerci să reduci prețurile din dorința de a atrage noi clienți, aceștia vor căuta doar să beneficieze de ofertele avantajoase. În același timp, hairstiliștii din salon vor fi încărcați și obosiți iar, calitatea serviciilor oferite poate scădea, fapt ce va duce la îndepărtarea clienților deja fideli care sunt obisnuiti cu mai multa atenție și un nivel anumit de service. 

  • Faci reduceri doar la produsele sau serviciile nesolicitate.

Creează oferte pentru serviciile solicitate mai des (tuns, vopsit, manichiură). Astfel, vei crește numărul lor. Serviciile sau produsele noi le poți oferi cu titlu gratuit pentru început, astfel încât clienții să le poată testa.

  • Faci promotii si oferte doar pentru clientii noi.

Atunci când stabilești un plan de promovare, asigură-te că îi incluzi în primul rand pe clienții fideli. Nu uita că un client fidel va aduce mai mult venit decât un client nou care te vizitează o singură dată. Clientul devine fidel atunci când este mulțumit, și recomandă cu încredere serviciile tale către colegi, rude și prieteni. 

Utilizează tot ce ai la îndemână pentru a atrage clienti noi si reține pe cei loiali. Retelele de socializare te pot ajuta, vezi cum in articolul nostru dedicat.

Alege să coleborezi cu acei parteneri care îți aduc plus valoare afacerii.

Estel Romania - partenerul de încredere al hairstiliștilor.

sus