Știi deja că promoțiile te pot ajuta să îți mărești veniturile (vezi cîteva idei de oferte și promoții pe care le poți organiza în salonul tău). Dar uneori, organizând promoțiile vedem ca rezultatul nu este cel așteptat.
Care crezi că sunt motivele din cauza cărora promoțiile și reducerile nu aduc întotdeauna rezultatul scontat?
Noi îți putem prezenta câteva dintre ele la care să atragi atenția pentru o reușită a promoțiilor.
Timpul sau obiectul ofertei nu sunt cele mai potrivite.
Spre exemplu, o ofertă eficientă în perioada verii ar fi oferirea unei măști/tratament hidratant tuturor clienților care își vopsesc părul în salon.
Perioada prea scurta a ofertelor speciale (de zi de naștere, aniversare).
O parte dintre saloane acordă reduceri la serviciile oferite cu ocazia zilei de naștere a clientului. Această reducere de obicei este activă în ziua aniversării, sau o perioadă de timp limitată ulterior acesteia. Recomandat ar fi, ca această ofertă, să își producă efectele cu o săptămână înainte sau cel târziu în cursul zilei de naștere. Astfel clientul va fi mulțumit ca te-ai gandit la el din timp, și va spune tuturor ca arăta bine de ziua sa datorita salonului tău.
Oferi reduceri fara ocazii.
Este de dorit ca ofertele și/sau reducerile să fie stabilite în așa fel încât să vizeze anumite ocazii sau evenimente. În caz contrar, riști să diminuezi valoarea serviciilor lăsând clienților impresia că sunteți disperați. Totodată poți oferi tot anul cadouri la anumite servicii mai scumpe, astfel clienții se vor bucura de micile surprize și iți vor fi loiali.
Organizezi promotii pentru a atrage clienți prea diferiti.
Promovarea salonului trebuie realizată în raport direct cu interesele clienților salonului. Este improprie reducerea prețurilor serviciilor într-un salon cu o clientelă mai sofisticata. În cazul în care, încerci să reduci prețurile din dorința de a atrage noi clienți, aceștia vor căuta doar să beneficieze de ofertele avantajoase. În același timp, hairstiliștii din salon vor fi încărcați și obosiți iar, calitatea serviciilor oferite poate scădea, fapt ce va duce la îndepărtarea clienților deja fideli care sunt obisnuiti cu mai multa atenție și un nivel anumit de service.
Faci reduceri doar la produsele sau serviciile nesolicitate.
Creează oferte pentru serviciile solicitate mai des (tuns, vopsit, manichiură). Astfel, vei crește numărul lor. Serviciile sau produsele noi le poți oferi cu titlu gratuit pentru început, astfel încât clienții să le poată testa.
Faci promotii si oferte doar pentru clientii noi.
Atunci când stabilești un plan de promovare, asigură-te că îi incluzi în primul rand pe clienții fideli. Nu uita că un client fidel va aduce mai mult venit decât un client nou care te vizitează o singură dată. Clientul devine fidel atunci când este mulțumit, și recomandă cu încredere serviciile tale către colegi, rude și prieteni.
Utilizează tot ce ai la îndemână pentru a atrage clienti noi si reține pe cei loiali. Retelele de socializare te pot ajuta, vezi cum in articolul nostru dedicat.
Alege să coleborezi cu acei parteneri care îți aduc plus valoare afacerii.
Estel Romania - partenerul de încredere al hairstiliștilor.
Dupa vopsirea parului mai mulți ani la rand in culori inchise, multe femei cred că le va fi greu sa scape de pigmentul negru si procesul poate deteriora părul, lăsându-l uscat și fragil. Însă, cu tehnici corecte și produse adecvate, poți redobândi culoarea naturală a părului tău sau poți trece la o nouă nuanță fără a compromite sănătatea acestuia.
Chiar dacă unele tipuri de păr pot fi mai predispuse la încrețire, oricine poate avea această problemă din cauza mai multor factori precum vremea, practicile de îngrijire și sănătatea generală a părului.
Cum să îngrijești părul fin pentru a avea o coafură plină de volum in orice sezon
În ultimul timp, tot mai mult se promovează sampoanele fără sulfați. Dar sunt oare sampoanele fără sulfați mai bune pentru părul nostru?
Promoțiile te vor ajuta să îți mărești veniturile. Vezi cîteva idei de oferte și promoții pe care le poți organiza în salonul tău.
Dacă ai decis să te faci blondă, trebuie să știi că părul blond necesită mult efort și timp. Vezi la ce trebuie să atragi atenție înainte și după decolorare.
Părul tău arată obosit, fără putere și lipsit strălucire?
Profesioniștii susțin că trebuie să urmezi o rutină specială dacă îți dorești să obții beneficii maxime din produsele pe care le utilizezi și, mai mult de atât, părul să arate și bine.
Înapoi la realitate, vara s-a terminat! În ciuda grijii acordate de-a lungul verii, soarele și apa de mare sau bazin, totuși au uscat și deteriorat părul.
Șamponul este unul din produsele de igienă de primă necesitate, dar alegerea unui șampon corect foarte frecvent este o sarcină complicată din cauza multitudinii de oferte pe piață.
Când nu stii ce vopsea de păr să alegi, verifică caracteristicile acesteia.
Culoarea roșie este un pariu îndrăzneț, și de departe de succes! Iată secretele pentru păstrarea părului roșcat strălucitor în toate lunile anului.
Cum putem masura succesul unui hairstilist? Experiența de muncă? Da! Veniturile sale? Da! Diplome și premii? Da. Numărul de clienți loiali și emoțiile frumoase pe care le creează împreuna? DA! DA! DA!
Culoare iconică, blondul platinat evocă o imagine plină de farmec și senzuală, dar are nevoie de întreținere regulată pentru a-și menține luminozitatea de la început.
Bărbații sunt cei mai promițători clienți ai saloanelor în noul deceniu. Dar căror stiliști ei sunt dispuși să-și încredințeze imaginea? Găsește top 6 observații despre bărbați și cum să transformi salonul tău în unul atractiv pentru ei.
Tu ești stilist, tu ești special!