Pentru a crește încasările trebuie să marești valoarea bonului mediu și atragi clienților noi. Aceasta se poate realiza cu ajutorul activităților de marketing și promoțiilor. Iată cîteva idei cum să organizezi corect promoțiile în salon.
În funcție de ceea ce îți dorești pentru salonul tău, analizează următoarele variante de oferte și stabilește care crezi că se adaptează cel mai bine profilului tău.
Promoția pentru atragerea clienților noi - vino cu o prietena și amândouă veți beneficia de reducere la un anumit serviciu. În acest fel nu va fi motivat doar clientul deja fidel, ci și un potențial client.
Promoții upselling și pachete de servicii. Aceste oferte ajută la creșterea venitului mediu per bon. De exemplu - pachet manichiura plus pedichiura la pret special, etc. Sau abonament lunar - spalatul și aranjatul părului. Clienții fideli ar trebui să beneficieze de un preț special la pachetele de servicii. Prin ofertele upselling clientii sunt incurajati sa cumpere un produs mai scump dar mai complex față de cel pe care l-au ales inițial. De exemplu unui client care vina la manichiura clasică se poate propune o manichiură cu design, sau unei cliente care dorește vopsirea părului i se poate propune vopsirea realizată în una din tehnicile moderne care o va avantaja.
Promoții cross selling. Aceste tipuri de promoții se utilizează îndeosebi pentru creșterea venitului mediu per bon si vei crea un spectru mai larg asupra serviciilor pe care le oferi și la care clientul poate reveni. Stabilește prețuri speciale pentru două servicii diferite achiziționate concomitent. Propune, de exemplu, femeilor care își fac doar coafura să opteze și pentru un vopsit, beneficiind astfel de un preț special pentru ambele operațiuni. Sau la o programare de vopsit, propune un tratament pentru păr cu preț redus. La o programare pentru manichiură oferă o reducere la masajul mâinilor.
Happy hour - pret redus pentru anumite zile sau ore. Stabilește pentru această ofertă, un interval orar cu o dinamică mai redusă în ceea ce privește activitatea specialiștilor din salon. Oferă reduceri sau cadouri la acele servicii mai puțin solicitante din punct de vedere a timpului investit și a compexității lucrului.
Acordarea de cadouri celor care promovează serviciile/ofertele salonului. Recompensează clienții care sunt dispuși să publice promoțiile salonului pe pagina personală a rețelelor de socializare.
Acordarea de cadouri clienților care oferă Feedback pozitiv. Informează clienții deja existenți, că vor avea parte de o mică surpriză la următoarea vizită, cum ar fi un produs de îngrijire pentru acasă sau o procedură în salon, în cazul în care vor transmite un review pozitiv pe paginile de socializare.
Reduceri pentru sărbătoriți. O idee poate puțin ”prăfuită”, dar în continuare extrem de eficientă. Anunță clientul că poate beneficia de o reducere specială, la una dintre serviciile oferite de salon, dedicată zilei sale de naștere. Ai grijă ca această informație sa fie oferită cu cel puțin o săptămână înainte de evenimentul în sine, astfel încât, să existe suficient timp pentru stabilirea programării.
Organizarea unor tombole în salon sau concursuri pe paginile sociale. Premiile în acest caz pot fi servicii in salon, produse îngrijire sau puteți colabora cu companiile din apropiere (sali de fitness, fotografi, magazine produse cosmetice etc)
Pentru ca promoțiiole să aibă un rezultat mai bun îți recomandăm crearea și menținerea bazei de date a clienților. Păstrarea bazei de date se va face în format electronic, la ea având acces doar administratorul și proprietarul salonului. Poți utiliza un fisier excel sau și mai bine folosește una din aplicațiile pentru evidența programarilor create special pentru saloane de înfrumusețare.
Colectarea datelor poate fi realizată astfel:
Nu uita să utilizezi în mod regulat baza de date. Transmite sms-uri/email-uri oferind informații cu privire la oferte și noutăți sau ca reminder pentru programarea deja creată. De asemenea, poți efectua apeluri telefonice personalizate cu ocazia zilei de naștere.
Organizează periodic cercetări de piață asupra activității concurenților și fii cu un pas înaintea lor. Încearcă să afli cu ce îți poți surprinde clienții. Fii mereu informat în ceea ce privește noutățile din domeniul beauty.
Utilizează tot ce ai la îndemână pentru a atrage si reține clienții tăi. Vezi cum o poți face cu ajutorul retelelor de socializare in articolul nostru dedicat.
Alege să coleborezi cu acei parteneri care îți aduc plus valoare afacerii.
Estel Romania - partenerul de încredere al hairstiliștilor.
Dupa vopsirea parului mai mulți ani la rand in culori inchise, multe femei cred că le va fi greu sa scape de pigmentul negru si procesul poate deteriora părul, lăsându-l uscat și fragil. Însă, cu tehnici corecte și produse adecvate, poți redobândi culoarea naturală a părului tău sau poți trece la o nouă nuanță fără a compromite sănătatea acestuia.
Chiar dacă unele tipuri de păr pot fi mai predispuse la încrețire, oricine poate avea această problemă din cauza mai multor factori precum vremea, practicile de îngrijire și sănătatea generală a părului.
Cum să îngrijești părul fin pentru a avea o coafură plină de volum in orice sezon
În ultimul timp, tot mai mult se promovează sampoanele fără sulfați. Dar sunt oare sampoanele fără sulfați mai bune pentru părul nostru?
Promoțiile te vor ajuta să îți mărești veniturile. Vezi cîteva idei de oferte și promoții pe care le poți organiza în salonul tău.
Dacă ai decis să te faci blondă, trebuie să știi că părul blond necesită mult efort și timp. Vezi la ce trebuie să atragi atenție înainte și după decolorare.
Părul tău arată obosit, fără putere și lipsit strălucire?
Profesioniștii susțin că trebuie să urmezi o rutină specială dacă îți dorești să obții beneficii maxime din produsele pe care le utilizezi și, mai mult de atât, părul să arate și bine.
Înapoi la realitate, vara s-a terminat! În ciuda grijii acordate de-a lungul verii, soarele și apa de mare sau bazin, totuși au uscat și deteriorat părul.
Șamponul este unul din produsele de igienă de primă necesitate, dar alegerea unui șampon corect foarte frecvent este o sarcină complicată din cauza multitudinii de oferte pe piață.
Când nu stii ce vopsea de păr să alegi, verifică caracteristicile acesteia.
Culoarea roșie este un pariu îndrăzneț, și de departe de succes! Iată secretele pentru păstrarea părului roșcat strălucitor în toate lunile anului.
Cum putem masura succesul unui hairstilist? Experiența de muncă? Da! Veniturile sale? Da! Diplome și premii? Da. Numărul de clienți loiali și emoțiile frumoase pe care le creează împreuna? DA! DA! DA!
Culoare iconică, blondul platinat evocă o imagine plină de farmec și senzuală, dar are nevoie de întreținere regulată pentru a-și menține luminozitatea de la început.
Bărbații sunt cei mai promițători clienți ai saloanelor în noul deceniu. Dar căror stiliști ei sunt dispuși să-și încredințeze imaginea? Găsește top 6 observații despre bărbați și cum să transformi salonul tău în unul atractiv pentru ei.
Tu ești stilist, tu ești special!